donderdag 11 april 2013

Snailmail deel 2


Uit de envelop van Sylvia (Zaanse Zolder) 
kwamen allemaal kleine enveloppen met inhoud....
 En de brief zelf.
Wat leuk, t zijn allemaal cadeautjes!

Notitieboekje, gummetje en Washi tape
uit een vrolijk zakje.
Allemaal hartjes dingen van verschillende materialen
uit een mooie hartjes-poster.
Kleine kaartjes en ansichtkaarten in een
lief verhaaltjes-envelopje.
Snoepjes, lint, gummetje, uiltje, bloemetje...
Uit een blaadje van een bladzijde uit een romannetje
En nog een zakje met magneetveld en een thee pakketjes.
Chocolade mint thee, ik ben benieuwd!
Dank je wel Sylvia!!
Ik ben ongelofelijk verwend en ga zo nog even nagenieten van al het moois.
Mijn snailmail komt ná mijn verjaardag jouw kant op! 



3 opmerkingen:

  1. AAhh deel 2 ;-)

    ook leuk leuk leuk. en wat een boel zeg, wat ben je verwend zeg. Poeh.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Chocolade-mint-thee, laat weten hoe dat smaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoeraaaaaaa - want zoon jarig én je bent blij met je post ! En ik ben blij dat het in de smaak valt :-) x Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!