maandag 15 juli 2013

Heerlijke Post....in week 28

En weer een week met heerlijke post gehad.
Ik word er zo vrolijk van!!

Post uit
Begin van de week verstuurde ik snailmail aan Sylvia,
was al weer veel te lang geleden!
En werd ik lid van Swap-Bot,
een leuke site voor als je van swappen houdt.
Ik heb me voor een Newby-swap ingeschreven
en kreeg afgelopen weekend het adres van
Jemma uit London. Zij was mijn partner.
Dus ik heb een brief geschreven,
een paar cadeautjes gemaakt en leuk ingepakt.
Het blijkt eigenlijk snailmail te zijn - hihi.
 Ook heb ik een aantal vriendschapslapjes,
voor Postcrossing twee kaarten naar Duitsland
en kaartje aan Rosalinda (geen blog) verstuurd.
Én een gezellige envelop zitten maken
voor een lieve vriendin.
Maar daar vertel ik pas meer over als het aangekomen is,
blijft het nog een beetje een verrassing :-)
Ook verstuurde ik een dvd voor Mailmydisc.com,
blijft leuk om dvd's te ruilen op deze manier!
Dit is geen post, maar wél heel lief.
Ik kreeg maandag een ontbijtje van dochterlief!

Post in
Ik kreeg 'gewone' post van Sylvia,
ik had snailmail kaartjes besteld! Heerlijke pakketjes!
En dan kreeg ik ook nog een vlinderkaart van Haakjuffie,
een lieve wolken-kaart van Rosalinda (geen blog)
en Postcrossing-post uit Duitsland.
(De witte envelop ging richting ZaanseZolder...)

Zaterdag bracht de postbode nog een aantal vriendschaplapjes,
ook van Conny, dank lieverd! Dat gaat een mooie tas worden!
Niet alleen het mooie lapje,
ook een lief hartje gekregen van Conny.
Ik ga er een ketting of armband van maken, denk ik.

Ook lag er een vrolijke envelop in de bus van Sylvia
met daarin in dan weer twee versierde enveloppen aan elkaar
met een lieve brief en heerlijke verwennerij, mini confetti, gezellige stickers,
leuke kaartjes, papiertjes én een pleister voor op reis :-)
Dank je wel, lieve Sylvia!
 

 


3 opmerkingen:

  1. De post was voor jou weer echt een feestje.
    Geniet er lekker van.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke post ♡
    Vooral die uiltjeskaart vind ik te lief ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een boel post weer. Heerlijk. Bedankt voor de lueve post hij is aangekomen x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!