dinsdag 16 juli 2013

Hulp gevraagd.....

 ....voor mijn "Granny-tas in wording"

Ik blijf maar schuiven met de lapjes voor mijn vriendschapslapjes tas... Het is ook zo'n wonderlijke mix van felle kleurtjes en pasteltinten. Ik heb nu gekozen voor 1 kant met bloem-granny's en 1 kant met basis granny's.

En er komt nog 1 zwart/roze/blauw lapje (van Conny) en nog 1 witte bloem in roze (van Debby) bij.


De rode en witte met de bloemetjes kunnen ook 'dwars'... En ik zou natuurlijk ook alles door elkaar kunnen gooien (bloemen en basis granny's)....
Of de rode/witte met bloemen aan elke kant in het midden...

Zoveel keuzes ik weet het niet meer, dus vandaar.....
Hulp gevraagd!

Hoe zou jij de lapjes leggen? En wat voor kleur zou je kiezen om ze aan elkaar te maken en de schouderband...?
Ben heel benieuwd naar de reacties!

Fijne dinsdag!

4 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je het niet meer weet....

    Ik zou de lichte kleuren op een stapel leggen en de donkere kleuren op een andere stapel en om en om een van de stapeltjes nemen. Hoe het ook komt, de 1e keus is vaak de beste!

    Succes Joke
    (Elfi-Jo)
    pssst, ik heb een give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff moeilijk zeg. Ik zou het ook niet weten misschien moet je anders gewoon nog meer vriendschapjeslapjes vragen ;-) zodat je mooie combinatie kunt maken. Succes x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best lastig. Verwacht je nog meer blokken te krijgen? Dan kun je misschien nog even wachten.

    Anders is het een idee om de donker gekleurde blokken samen te nemen en daar nog enkele andere blokken bij te haken in erbij passende kleuren.

    Of ga uit van de kleur die het meest in de blokken voorkomt. Maak met die blokken plus aanvulling van jezelf een tas.

    Succes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, lastig ja! Maar ik vind je keus (alhoewel die nog niet vaststaat) van 1 bonte 'traditionele' en 1 bloemige kant ook wel wat hebben. Kun je de tas omkeren met dragen net hoe je bui is, hihi. En ik denkd at ik met een rode tint de lapjes aan elkaar zou maken, volgens mij komt die kleur best veel voor in de lapjes. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!