maandag 21 april 2014

WIP finished: African Flower Cushion Cover



De vorige keer was ik op zoek naar een restje wol voor deze kussenhoes. 
Gelukkig kreeg mijn arm (slijmbeursontsteking) daardoor verplicht rust, ik heb (bijna) niet gehaakt. 
En ik wou de hoes zo graag afmaken... 

Gisteren, de dag na mijn verjaardag, is dat met het bolletje catania grande geel dat ik kreeg van mijn lieve tante Anita gelukt!!

Dit is de kant met multicolor bloemen.

En dit met de effen bloemen.

Ik naaide de grannies aan elkaar. Het leek net een babydekentj en toen klapte ik hem dubbel om de hoes te maken.

Om deze foto te kunnen maken heb ik heel lang gewacht, nu zijn alle grannies af!! Veel te entousiast haakte ik de hele gele granny in een keer.
Ik deed de witte toer afgelopen week in stukjes ivm mn arm...
De effen blauwe maakte ik in Ballorig 2 weken terug, terwijl de kinderen lekker speelden. Na elke toer even rust..
Voorlopig wordt er weer even niet gehaakt. 't was ietsjes teveel van 't goede. Maar hij is wél af!! En de bank fleurt er helemaal van op.

Fijne maandag! 
xxx Emilie xxx

4 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden, je kussen maar nu echt rust houden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je kussen is erg mooi, doe idd maar rustig aan met je arm. Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kussen is het geworden.
    De African Flower blijft een mooi patroon.
    Wat vervelend dat je een slijmbeurs ontsteking hebt, dat is vreselijk pijnlijk heb ik me laten vertellen.
    Nu kun je lekker uitrusten in een stoel met een zacht kussentje :-)
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel erg mooi geworden...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!