maandag 29 februari 2016

GiveAwayQuote postcard (ends 2016, March 5th)


Ik ben gek op quotes en mijn favoriete quote is "And the adventure begins...." want het leven is een avontuur en daar mag je van genieten! 

I love quotes and my favorite is "And the adventure begins..." because life is an adventure and you're allowed to enjoy it!




Daarom hou ik een GIVEAWAY Quote Postcard
Wat is de bedoeling?
  1. Vertel me je lievelingsquote is en waarom. 
  2. Laat je een altijd anonieme reacties achter, mail me dan je naam + quote naar het mailadres in de zijbalk.
  3. op 5 maart as laat ik weten wie heeft gewonnen en diegene krijgt de quote door mij geschreven en geïllustreerd thuisgestuurd.
  4. ben je geen volger, wees welkom maar het is niet verplicht volger te worden om mee te kunnen doen.


That's why I'm having a GIVE AWAY Quote Postcard

How can you participate?
  1. Tell me your favourite quote and why.
  2. you can send me an email of leave a comment 
  3. march 5th I will let you know who one and will receive the quote as an illustrated quote postcard.
  4. if you're not a follower you can become one, but it is not necessary.

Have fun!

xxx Emilie xxx


12 opmerkingen:

  1. wat een leuke give away....

    mijn qoute is denk ik mogelijkheden.....spreekt voor zich denk ik niet denken in problemen maar in oplossingen.....

    mag ik je linken op mijn nieuwe blog.....marionstempelt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marion,
      Dat is zeker een mooie quote/lijfstpreuk! En lief dat je de giveaway wilt delen, graag zelfs!

      Verwijderen
  2. enne de lijfspreuk in dit gezin is je kan ook naar Boedapest fietsen.....

    We hebben dat ooit gedaan met zijn viertjes en als je dat kan kan je alles is hier nu de gedachte....

    moest ik nog even delen met je

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away! Mijn favo spreuk is, neem het leven niet te serieus je overleeft het toch niet.
    Daarom doe gewoon je ding geniet van elke dag want het kan zomaar over zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Els, dat is ook een hele mooie spreuk! Leuk dat je mee doet :-) Lieve groetjes, Emilie

      Verwijderen
  4. Wat een leuk idee! Dit is mijn favoriete quote: Piglet:"How do you spell love?" Pooh: "You don't spell it, you feel it." groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat vind ik ook een hele mooie quote. Leuk dat je mee doet Sandra. Lieve groet, Emilie

      Verwijderen
  5. Zo leuk om over je creativiteit te lezen! Ik stuur je snel weer een kaart.
    Mag ik meedoen met de give away?
    Mijn quote is : 'Is dat wat je drijft hetzelfde als dat wat je gaande houdt?'
    Zit een heel verhaal aan vast, maar het is een vraag die ik mezelf af en toe stel om te zien of ik nog op mijn koers zit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anita, over deze moet ik even nadenken, vind hem erg mooi. Tuurlijk mag je meedoen! Lieve groet, Emilie

      Verwijderen
  6. Ik ben weg van je quote kaarten dus tuurlijk wil ik graag mee doen aan deze give away. Mij quote is denk ik nog steeds wel Do what you love, love what you do

    X Conny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja deze quote blijft super mooi! Leuk dat je meedoet Conny :-) Lieve groetjes, Emilie

      Verwijderen

Dank voor je reactie!